BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:::Our Love:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

mALaM sUnYi SePi..

salam....

today i want talk about...(mcm skema giler vavi kot ayat...haha....xleyh blah kan...)

ahhh...kwan2...mcm nih lah gaya kite present something kan...da xda ayat lain da..msty nih ar ayat yg kuar...(bagi student yg kureng prepare sket ar...haha....)

for today lah kan...aku na merapu ape ea??...sekarang jam laptop aku menunjuk da pukul 12.40 am..sekarang aku dok memikirkan macam mane aku na mlukis lukisan kejuruteraan ini...tajuk yg aku buat ialah "DIMENSIONING"

tajuk nih...adalah paling complex (kate lecturer aku...sebab melibatkan ukuran yg betul berdasarkan skala....)

so bagi aku...susah kot mane pon..kne buat jgk kan...so aku nak buat tapi xdapat buat...kie2..

that all for today...aku xreti na merapu2...setakat nih jelah...
menulis bg mehilangkan bosan...dari mghadap FACEBOOK...bolayan lah aku eh...mls...da jemu da FACEBOOK...baik layan dota...kie2..

dats all...

~~iRya241006~~

No comments:

Post a Comment