BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:::Our Love:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 19, 2011

Several day with Astina..

salam u all...

untok hari ni..aku na bercoleteh pasal diri aku je...INI BLOG AKU.AKU PUNYE PASAL LAH KAN...AHAHAHAHA...

so hari ini..aku wat ape pon tataw lerr...sejak dua menjak asyik jadi DRIVER..hehe..i love driving...tapi bile na naik moto...tunggang terbalik kowt..HAHA..kelako..sebab da terbese da bawk kereta...i dun why...some people said..its normal..but for me..its not normal..haha..

Jadi DRIVER ni best..tapi memenatkan..serta mengantuk..tambah2 ko main lah kereta manual..lagi kejang kaki ko nanti..hehe..

so baru2 ni aku jadi driver untok ayah aku sendiri...membawa beliau pergi tengok tanah2 yg berada di sekitar hulu terengganu...contoh nye di Ajil and Bukit Payung..bukan ape pon..beliau dok mninjau ler tanah2 tuh..kang salah beli mnyesal x k sudah..so g lah tgk2 yeee..dengan lecah nye..basah nye ag..serta makhluk2 kecil seperti pacat..mmg xsah ar tanah kat Hulu nih..

aku ase tuh je lah kowt...otak aku da penat da memerah2 idea nih...tp xkuar2 jugak...aduhhh..
lain kali aku post lain bnde lak ea...huhu...:)

~~iRya_241006~~

No comments:

Post a Comment